Home » Festival matematike » Festival matematike – Pravila za online provođenje

Festival matematike – Pravila za online provođenje

FESTIVAL MATEMATIKE (online) – PRAVILA

  1. Ekipu predstavljaju 4 učenika. Svi su redovni učenici osnovne škole.
  2. U kategoriji DELTA, u svakoj ekipi mogu biti najviše dva učenika iz četvrtog razreda. Preostali učenici moraju biti iz nižih razreda.
  3. U kategoriji OMIKRON, u svakoj ekipi mogu biti najviše dva učenika iz šestog razreda. Preostali učenici moraju biti iz nižih razreda.
  4. U kategoriji OMEGA, u svakoj ekipi mogu biti najviše dva učenika iz osmog razreda. Preostali učenici moraju biti iz nižih razreda.
  5. U kategoriji ALFA, u svakoj ekipi mogu biti najviše dva učenika iz četvrtog razreda srednje škole te u ekipi mora biti barem jedan učenik iz prvog razreda ili iz drugog razreda.
  6. Ekipe se prijavljuju popunjavajući formular objavljen na web stranici www.crost.hr
  7. Svaka ekipa treba izabrati jednu kontakt osobu (kapetana ekipe) za komunikaciju s organizatorima natjecanja.
  8. Odgovorna osoba otvara natjecanje te upućuje kapetane ekipa u način provođenja natjecanja.
  9. U unaprijed najavljeno vrijeme zadaci će biti dostupni natjecateljima. Nakon što ih preuzme s web-stranice katetan ekipe prijavi organizatoru natjecanja da je ekipa dobila zadatke, pa započinje rješavanj.
  10. Ukupno vrijeme natjecanja je 60 minuta za skupinu DELTA,  90 minuta za skupine OMIKRON i OMEGA, a 120 minuta za skupinu ALFA . Zadaci su podijeljeni u grupe različite težine. Na svakoj grupi zadataka piše koliko bodova donosi točno riješen zadatak, a koliko je negativnih bodova za pogrešno riješen zadatak.
  11. Rješenja se predaju tako da se pošalju popunjavanjem web-formulara. Rješenja šalju svi članovi ekipe.
  12. Priznaju se samo oni odgovori u kojima su svi članovi ekipe koji su rješavali taj zadatak označili slovo ispred točnog odgovora. Ukoliko je označeno više slova ispred odgovora, odgovor je netočan.
  13. Ukoliko u retku nije zaokruženo slovo ispred odgovora, smatra se da zadatak nije rješavan.
  14. Nakon isteka vremena predviđenog za rješavanje zadataka za određenu kategoriju, odgovorna osoba daje znak za završetak rješavanja zadataka, nakon kojega ekipe prestaju s radom i šalju rješenja popunjavajući web-formular.
  15. Kapetani ekipa javlja organizatoru natjecanja da su rješenja predana.
  16. Ekipe mogu poslati rješenja i prije isteka vremena predviđenog za rješavanje zadataka.
  17. Povjerenstvo objavljuje točna rješenja nakon završenog natjecanja, a nakon ispravljanja privremene rezultate, odnosno liste po kategorijama.
  18. Rok za žalbu je 24 sata od objave privremenih rezultata. Naknadne žalbe se neće uvažiti. Nakon rješavanja žalbi objavljuju se konačne liste po kategorijama.
  19. Rang lista se formira na osnovu broja bodova dobivenih na natjecanju.
  20. Ako više ekipa ostvari jednak broj bodova, bolji plasman imat će ona ekipa koja je dobila veći broj bodova u težoj skupini zadataka.
  21. Ako ekipe imaju jednaki broj bodova u svim skupinama, tada ravnopravno osvajaju plasman. Ukoliko dvije ekipe osvoje primjerice prvo mjesto, sljedeća ekipa je osvojila drugo mjesto.
  22. Tri najbolje ekipe u svakoj kategoriju natjecanja dobivaju nagradu.
  23. U kategoriji ALFA biraju se najbolje među: matematičkim gimnazijama, ostalim gimnazijama, te strukovnim/tehničkim školama.
  24. Sve škole, učenici i mentori dobit će potvrdu o sudjelovanju na natjecanju na dan natjecanja.